sista dagen

för den här månaden detta året, i morgon ny månad.

Vad har hänt i helgen, ja då ska vi se vad vi har hittat på.
Jag finns ju på facebook och där har jag träffat en tjej som heter Gun, vi bestämde oss för att ta våra karlar och åka ner till Brunnen i lördagskväll, vår vän Margaretha skulle sjunga. Vi åt och drack gott och lyssnade i ett antal timmar.
Det var fullt av folk som var där en lördag kväll. Kvällen blev lyckad.

Söndagen var vi bara hemma och tog det lungt. Vädret ser ut att vara lite bättre, bara någon minus här igår var riktigt skönt ute och det var för första gången som vi inte eldade inne den här vintern.

I morse när jag var och hämtade tidningen så såg jag min vän ekorren igen, jag smög fram med min kamera för hon/han satt i trädet och gömde sig men jag fick en bild i alla fall.





Ni får alla ha en fortsatt bra dag


Kommentarer
Postat av: Eedaaa

Har du fått köpt någon systemkamera än?:)

2011-02-28 @ 09:22:51
URL: http://eedaaa.blogg.se/
Postat av: ingmarie

Ida: Nej jag har inte det, dom hade en på expert till billigt pris men det var slutsåld tyvärr

2011-02-28 @ 10:10:43
Postat av: Siv

Ser att du hade en lyckad lördagskväll :) Kram

2011-02-28 @ 19:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0