Hittade

När jag var ute och fotograferade häromdagen så hittade jag detta i trädgården




Men idag så är det översnöat av det som föll igår kväll, det var ett himla oväder.


Sedan hittade jag även en bild på mig när jag arbetade i Stockholm, för dom som inte vet så hade jag ett fast arbete i nio år innan jag flyttade ner till Gotland, Jag slutade gymnasiet på en fredag och måndagen efter så hade jag fast arbete. Först så var jag på plan 8 och renskrev manus till böcker och liknande, sedan blev jag kontorist på deras lager där jag var i flera år och trivdes med alla pojkar. Sedan innan jag slutade  satt på kundtjänst.
 Så jag hittade en bild på mig i en av deras böcker




Vi är sju stycken på bilden men ville inte sätta ut alla.
Bilden heter " Flickorna på kundtjänst"

Jag har fortfarande kontakt med några av dom som jag arbetade med.


Jag har nu varit ute med fågelmat, och ska nu läsa tidningen på nätet.

Önskar er alla en fin helg och kör försiktigt


Kommentarer
Postat av: Elisabet Björklund

Då finns det hopp om våren. Tack för att du delar med dig.

Elisabet

2011-02-11 @ 08:52:50
Postat av: Siv

Roligt med vårbilden och även bilden från ditt jobb, du är dig lik :)

Kram

2011-02-11 @ 11:28:18
Postat av: Lambergsfrua

Vad underbart att få bevis för, att våren ändå väntar runt knuten:)- trots all snö som fallit de senaste dagarna. Tack för det fotot!

Roligt att få se fotot av dig på jobbet. Det hörs att du trivdes med både jobbet och arbetskamraterna.

Önskar dig en trevlig helg!

Varm kram,

2011-02-11 @ 15:04:50
URL: http://lambergsfrua.bloggplatsen.se
Postat av: Gunnar

Vilken härlig vårbild! Här i Karlstad sover vårlökarna ännu under en halv meter snö i trädgården.

Trevlig helg!

2011-02-12 @ 16:27:23
URL: http://blogg.aftonbladet.se/5859deckare/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0