Helgen

Vi var ute i flygeln och hittade ett soffbord som passade in i vårt vardagsrum så nu ser det ut så här, vi ska bara ha tag på ett litet hörnbord som jag kan ha bakom vänstra fåtöljen med en lampa på. Jag fick med alla fyra hundarna på bilden.




I helgen fick vi besök av dessa djur







I går kväll när vi gick och lade oss var det 15 grader kallt ute. När jag vaknade vid åtta i morse var det 10 minus ute. Det snöar som vanligt och kaminen ska få sig en duvning i dag med. Det går åt mycket pellets i detta vädret, det använder vi i vår brännare i källaren.
Annars så har vi inte gjort så mycket i helgen bara varit hemma och tagit det lungt.
Vi var hos svärmor i går och där var även min mans systerson med två barn.

Ha en bra dag alla


Kommentarer
Postat av: Siv-Britt

Snyggt!

Kul att få lite förändringar.

Kram

2011-02-23 @ 09:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0