Flyttat

Kransen på dörren sitter kvar ett tag till, sedan tar jag ur dom lösa sakerna och spar dom



Nej inte har vi flyttat inte och kommer nog inte att göra det på många år än, men vi har flyttat den stora
ekmöbeln från vardagsrummet till datarummet, det gick bra med mycket stånk och stön.




Sedan har jag flyttat mitt databord till en annan hörna av rummet.
Ikväll ska vi slänga ut hörnsoffan och in med en trea och två fåtöljer, det kommer nog att bli bra tror jag.

Tar en bild i morgon så ni får se hur det ser ut i vardagsrummet då.

Just nu skiner solen med det far lite flingor i luften idag med.
Nu är det snart dags för frukost och sedan lite plocka här.

Ha en bra dag och kör försiktigt


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Så trevligt att få lite nytt i vardagsrummet. Sånt kan man behöva nu i vintervädret.



Kram och ha en fin dag!

Ingrid

2011-02-15 @ 10:02:09
URL: http://stenstugu.com/wp
Postat av: Siv

Det verkar bli bra. Förstår att det var jobbigt att flytta den tunga möbeln!

Roligt med lite nytt och möblera om, det är svårt hos oss att göra.

Ha en fin dag :)

Kram

2011-02-15 @ 13:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0