dåligt väder

Finns inget dåligt väder bara dåliga kläder sägs det.

Men går man till postlådan som ligger 200 meter bort så är man genomblöt när man kommer hem., dom som kör  saktar inte ner utan skvätter så jag väntar med att gå dit, annars så får maken ta in posten.

Förra helgen så tog maken ner ett träd på gården och så här mycket blev det av det




Det är mycket is i trädgården



och nu regnar det på fönstret



Igår kväll hade jag tända ljus





Jag fick ett sms från Thailand att det var 32 grader där, så helt underbart
 nästa år kan det bli verklighet för maken och mig att åka dit

Ha en bra dag och kör försiktigt


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Thailand skulle sitta bra!!



Kram Ingrid

2011-02-08 @ 10:39:55
URL: http://stenstugu.com/wp
Postat av: Filmster.se

Hej, du har väl inte missat Filmster.se? En helt ny filmblogg med massor av underbara filmtips!



Gillar du Filmster kan du följa oss både via Facebook och Bloglovin'! Ha en kanondag med massor av filmtittande! :)

2011-02-08 @ 11:37:41
URL: http://www.filmster.se
Postat av: josefine

Hej! Vill du tjäna pengar snabbt? Det ända du behöver göra är att bli medlem på denna sidan http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=25233 och sedan börja varva dina kompisar du tjänar 8 kr per person du har varvat, Super enkelt! Jag har redan tjänat 1500 kr på endast 2 dagar så det är verkligen värt ett försök! Ha det bra! P.S du tjänar mer pengar om du lägger upp länken på bloggen! då tjänar du genom klick också! :)

2011-02-08 @ 11:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0