Hemma igen

Nu är vi hemma från vår lilla mini semester till Södertälje. Vi var hos Siv och Erik, Siv
fyllde år så vi var bara tvugna att åka upp och fira henne. Det var ca 25 personer som
kom till hennes kalas och jag kände alla dessa trevliga personer och jag hoppas vi kommer
att ses snart igen...Tack för ett härligt kalas. Jag sätter inte in några bilder för jag
vet inte vilka som inte vill vara med osv. Så bilderna stannar hos mig och ingen annan
får se dom.

I morgon tisdag är det tandutdragning som gäller, om dom nu inte ringer återbud

Det var nog allt för den här gången, ha en fin vecka

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Välkommen hem igen!



Det låter otäckt det där med tandutdragning - hoppas att det går bra.



Jag ska på kontroll den 20/12 och tycker att bara det är kymigt.



Lycka till i morgon!

2011-12-12 @ 16:42:21
URL: http://stenstugu.com/wp
Postat av: Anonym

Välkommen hem igen!



Det låter otäckt det där med tandutdragning - hoppas att det går bra.



Jag ska på kontroll den 20/12 och tycker att bara det är kymigt.



Lycka till i morgon!

2011-12-12 @ 16:45:01
Postat av: Siv-Britt

Hoppas det gick/går bra med tanden!

När jag läste ditt blogginlägg kom jag på att jag också skulle till tandis.....kollade och har missat tiden!! Skulle vart där idag!!

Ha det gott. Torsd. natt kommer B hit,

2011-12-13 @ 12:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0