Visby

Turister finns det kvar på ön, segelbåtarna ligger i hamnen och guppar




Jag såg också denna båten och undrade lite om den till jag idag fick se båten i tidningen




Det står att yachten är värd 600 miljoner
En av världens största lyxyachter har förtöjt i Visbyhamn. "Vilbrant Curiosity" ägs av den tyske multimijardären Reinhold Wurth.

Fartygen är 85 meter från för till akter.Båten sjösattes för två år sedan och har byggts på ett varv i Rotterdam.
Fartyget kvalar in på plats nummer 40 över världens största privata lustjakter.

I går kom det en riktig regnskulr och då kom regnbågen fram




Ha en fortsatt fin dag


Kommentarer
Postat av: cathrine

Hej Ingmarie!

Fina bilder.

Tänk att en del har sååå mycket pengar. Det är inte bra eller hur.

SommarKram skickar jag även om det här uppe i Sundsvall börjar att bli lite mer höst.

Temperaturen har dalat fast solen tittar fram idag iallafall

Tog två extra semesterdagar. Var så trött och hade ont i arm och axel.

Igår gjorde jag ingenting, idag ska jag fara och handla. Den yngra grabben ska hjälpa mig.

Ha en fortsatt bra dag och trevlig helg

//C

2011-08-12 @ 09:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0