Taxeri

Ja nu har vi fått tre taxar som vi har till söndag. Det är först våran Alice, Queen, Panzy och våran fyrbenta fosterdotter Olivia som bor här men som M-G äger, sedan är det M-Gs Gaia, Mercedes och Alexandras Vilda.
Vilda är syster till min Queen. Oliva är mamma till min Alice. Mercedes är moster till min Queen och Vilda. Hängde ni med på det nu :)



Vi ska väl ha lite


med alla taxarna :)

Maken ska på hokky i kväll, det är Visby/Roma som spelar mot Enköping. Maken tycker det är roligt med det, han var målvakt själv i unga år. Så jag och taxarna får ha lite fredagsmys själva.

I morgon lördag är det Slite Marknad och det ska vi på. Vi ska försöka hitta Bo L som sjunger där.

Vädret idag är strålande sol och över 20 gr varmt, igår när jag gick och lade mig vid tio tiden då var det fortfarande sjutton grader varmt ute

Ni får alla ha en fin helg


Kommentarer
Postat av: Siv

Ha en trevlig helg med alla vovsingar och marknad och allt vad det var :) Här har vi en jätteskön kväll 20 grader varmt. Kram

2011-08-26 @ 20:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0