Semestern slut

Maken och jag har varit i Södertälje med husvagnen i sex dagar, det var härligt att komma bort ett tag





Ner till camping samma kväll vi hade anlänt kom Siv o Erik och fikade, en dag kom min vännina Irene med sina familj och hälsade på oss.

Denna fågel fanns massor av på mornarna på campingen




Vi tog en tripp till Trosa



Vi var och fikade med Siv o Erik på detta ställe i Bredäng










Vi var även hos min kusin Tom och hans fru , dom hade bytt bostad och bodde nu väldigt fint.
Vi skulle även ha träffat Y o L men under andra omständigheter (som jag inte tänker gå in på här) så blev det tyvärr inte av


När vi var och åt middag inne i Södertälje med Siv o Erik så var det manifestation för de drabbade i Norge





Sedan blev det att fota lite fåglar








Hittade även en gräshoppa på bilen




Vi såg ett dött rådjur och en död grävling

Men när vi åkte ner till Nynäshamn för vidare färd till ön så såg vi en Älg med kalv
jag hoppas ni kan se dom för fönstrena på bilen var så skitiga :)



Tack till alla som vi har träffat under dessa dagar, det var skönt att vara borta men skönare att komma hem igen.
Vädret på fastlandet har varit toppen, även nu när vi är hemma så är vädret toppen.


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Välkommen tillbaka!



Det låter som om ni haft en trevlig resa på fastlandet. Den där räkmackan gjorde mig hungrig!



Kram Ingrid

2011-08-04 @ 09:57:09
URL: http://stenstugu.com/wp
Postat av: Siv

Fina bilder och reportage om er semester på fastlandet. Det var så roligt att ses! Kram :)

2011-08-04 @ 19:58:14
Postat av: Elisabet Björklund

Fina bilder. Trevligt att du delar med dig.

2011-08-08 @ 07:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0