Viktoria o Daniel

Så kom den dagen då prinsessan Viktoria och Prins Daniel besökte Gotland.

Jag åkte in till stan och hittade pakering på Öster så jag fick mig en bra promenad

På ringmuren flaggades det





Lammen var dekorerade med blågult band



Jag gick ner för hästbacken och ner till Almedalen




Dom hade satt upp avspärrning där paret skulle gå så vi fick hålla oss på sidorna




Landshövdingen /  The Governor of Gotland Cecilia Schelin-Seidegård



Prinsessan fick blommor av en söt flicka / The prinsess get flower
 fron a little girl


Sedan efter en timme var det dags för paret att gå i almedalen och fram till museet dom skulle in till




Jag fick en väldigt fin bild på paret så här kommer


Prinsessan Viktoria och Prins Daniel / Princess Victoria and Prince Daniel




Sedan traskade jag åter upp till Öster och uträttade lite ärenden för att sedan åka vidare hem.
Prinsessan kom med solen för varmt blev det. / Then I drove home

Ha en fortsatt fin helg


Kommentarer
Postat av: Gunsan

Härliga bilder :-)

2011-04-15 @ 17:42:17
Postat av: Ingrid

Grattis till ett riktigt fint reportage och hemskt fina bilder!



Kram Ingrid

2011-04-15 @ 17:44:17
URL: http://stenstugu.com/wp
Postat av: Elisabet Björklund

Fina bilder och nära kom du också

2011-04-15 @ 18:15:15
Postat av: Catharina

Vilka fina bilder! :-)

Du är ju som en värsta pressfotograf! :-)

Trevlig helg

Från Catharina och Loppan

2011-04-15 @ 19:20:13
Postat av: Siv

Jättefina och proffsiga bilder :)

Trevlig helg!

Kram

2011-04-15 @ 21:24:47
Postat av: Dagmar

Den sista bilden var jättefin på kronprinsessan Viktoria och prrins Daniel

2011-04-15 @ 22:27:59
Postat av: Juli

Great pictures! Glad you were part of all the fun.

2011-04-15 @ 22:29:39
URL: http://lonasfamily.blogspot.com/
Postat av: cathrine

Fina bilder,bra repotage :)

2011-04-16 @ 11:36:44
Postat av: Ia

Fantastiska bilder...skoj!!!!

2011-04-16 @ 12:18:52
URL: http://kajsalisa.blogg.se/
Postat av: Lillemor

Så fina bilder på paret

Önskar dig en bra helg

Kram

2011-04-16 @ 12:20:56
URL: http://danslillis.bloggplatsen.se/
Postat av: Siv-Britt

Fint besök, fint väder o bra bilder!!

Ha en bra helg!

2011-04-16 @ 16:36:00
Postat av: Love

Hejsan!

Du fick verkligen en toppenbild på paret och så härligt med fint väder.

Bilden på spindeln ger mig kalla kårar och jag skulle inte ens kunna ta kort på otäckingarna.

Nu har fästingarna börjat och jag måste köpa medel till hund o katt. Gaius ska på skönhetssalong men det blir vanlig klippning. Han ska ju inte ställas ut. Just nu är han en tonåring som testar gränser men jag är envisare än honom och försöker leka fram lydnad med belöning och uppmuntran.

Så fina blommor du har på tomten vi har mest vit och blåsippor. Dom äter inte hjortarna upp i alla fall.

Njut och ha det bra.

Kram

Laila.

2011-04-16 @ 21:21:37
URL: http://vindalou.bloggplatsen.se
Postat av: Margit

Vilket besök och vilken fest ni haft på Gotland!!!

Prinsessan Viktoria..och Prins Daniel!!! Och vilken läcker bild du tagit!!!!!!

Dom är ju så fina!!!

kram till dej!!!

2011-04-18 @ 00:24:37
URL: http://margitholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0