söndag

Om vi ska prata om vädret så är det inte så vackert ute, det småregnar och är mörkt ute.

Nu har vår affär Willys fått självscanning och dom förnyar sin butik på skarphäll





vi var på loppis i Hemse men hittade inget där, sedan åkte vi vidare till min mamma för fika och sedan åkte vi hem igen, men vi hittade först detta på vägen , ja vi letade lite först innan vi hittade det så klart :)







Videkissar eller kissekatter som jag kallar det för :)

sedan hittade vi även lite gås på vägen



Det var lördagens begivenheter.

Idag söndag jobbar maken så jag sitter här vid datan en stund sedan blir det lite läsning i min bok


Kommentarer
Postat av: ave

fina bilder

2011-04-03 @ 09:57:03
URL: http://aveniethstor498.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Så härliga videkissar, jag har inte sett några i år ännu. Få se om vädret blir bättre fram på dagen, så att jag kan ta mig en promenad.



Ha en skön söndag!

Kram Ingrid



2011-04-03 @ 10:30:38
URL: http://stenstugu.com/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0