svår rubrik idag

men ni får titta på bilderna ändå som jag tagit



Utställningen för Queen förra veckan gick bra, hon tog två cert så nu har hon tre, tar hon en etta på spåret på söndag så blir hon utställningsschampion. Tack Catharina och Loppan för att ni var här några dagar, det var jätte trevligt.


Den här helgen har jag varit på





Hittade ett dvd ställ för 20 kr. Det ligger vid gamla flygplatsen och vad hittade jag i luften om inte ett





Söndagen tillbringade jag och maken och Per i Hamra hos svåger och svägerska
Vi var till Holmhällar och åt mat och sedan hem till dom och fika.
Vi åkte vid elva tiden och kom hem vid sex tiden på kvällen.




Men innan vi hamnade i Hamra så var vi på Etelhems kyrkogård, min mormor ligger där och sedan letade jag efter en annan grav men hittade inte den så nu har jag skrivit till pastoratet.

Håller på med min släktforskning.

Jag har fått min skiva Sveriges Dödbok 1901-2009 och nu väntar jag på att få
Sveriges Befolkning 1880.


Här kommer en bild på hur långt min man har kommit med vårat spa




Tunnan ska kläs in med trä också och sedan en panna så vi kan elda med ved.
Sedan är det väl bara att hoppa i eller hur??

Ha en fortsatt bra vecka


Kommentarer
Postat av: Lillemor

Mycket fina kort som vi får ta del av

Önskar dig en fin och bra vecka

Kram

2010-09-06 @ 11:28:13
URL: http://danslillis.bloggplatsen.se/
Postat av: Ia

Du det där spaet ser inte illa ut ;)

2010-09-06 @ 16:48:23
URL: http://kajsalisa.blogg.se/
Postat av: av irja

Hej !!!

Att ha ett eget SPA är inta dumt,,,,det blir skönnär den blir färdig....Njut....

Kram IA.....

2010-09-06 @ 18:40:26
URL: http://40-talisten bloggplatsen.se
Postat av: Siv

Ni har haft en trevlig helg i bl a Hamra...

Har du besökt din morfars grav i Sthlm någon gång?

Kram Siv

2010-09-07 @ 00:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0