Med ont uppsåt



av Christiane Heggan



Jag har fem böcker av denna författare och ytterligare tre är på väg hem efter inrop på Tradera.

Det är en jätte bra författare som skriver jättebra, man kan inte sluta läsa böckerna.

På baksidan av den här boken står följande:

Abbie DiAngelo har äntligen allt hon någonsin drömt om- en egen restaurang som på kort tid blivit en av Princetons mest populära och en en underbar son.
Men lyckan varar inte länge.
När Abbies syvbror plötsligt dyker upp i staden och säger sig ha bevis för att Abbies mamma för länge sedan mördade hans far vänds allt upp och ner. Nu vill han ha pengar mycket pengar, för att hålla tyst om det. Kriminalassistent John Ryan kopplas in på fallet och Abbie känner till sin lättnad att hon kan lita på kriminalaren. Men John är inte lika säker på det motsatta.
Vad döljer egenlligen Abbie för honom?


Christiane Heggan växte upp i Frankrike. Tidigare arbetade hon som journalist innan hon började ägna sig åt att författa böcker


Jag tycker verkligen att detta är bra böcker


Kommentarer
Postat av: "Bettan" ("Grafik Bettan")

Tackar för inlägget hos mig igår!

& hoppas att du ska få en fortsatt fin vecka.

/Bettan

2010-09-29 @ 17:11:08
URL: http://grafikbettan.bloggagratis.se/
Postat av: Åsa!

Tack för kommentaren på min blogg! Och tack för boktipset!

2010-09-30 @ 08:30:04
URL: http://bitihopdax.blogspot.com
Postat av: Love

Kul att få boktips. Jag läser oerhört mycket just nu en bok av Åsa Larsson som heter "Till dess din vrede upphör" kan rekomendera henne.

Om några minuter är det oktober och det gäller att ta fram mysfaktorn när mörkret skrider fram.

Kroppen vill inte heller ha mörkt o kallt värken och stelheten blir mycket värre.

Vi håller på att prata om när vi ska åka till Thailand. En av våra söner bor ju där och vi har en liten lägenhet. Leif vill nog bara vare en månad men jag skulle gärna stanna tre. Tänk att göra som flyttfåglarna komma hem när tussilagona tittar fram.

Säger godnatt o sov gott. Drar mig tillbaka med boken.

Kram

Love.

2010-09-30 @ 23:58:19
URL: http://vindalou.bloggplatsen .se
Postat av: Lillemor

Tack för boktipset

En bra helg önskar jag dig

Kram

2010-10-01 @ 07:11:54
URL: http://danslillis.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0