Måndag

Ibland är det svårt att komma på rubriker.

Veckan som har varit var Siv och Erik nere på öa, det var som vanligt roligt att träffa er.

Jag fick denna fina blombukett av min man i veckan




På fredagen hände följande

Siv o Erik och jag åkte till 56:ans cafe och tänkte vi skulle fika där, dörren var öppen så vi gick in men inte en människa var där så vi gick ut igen efter det att vi sett oss omkring



Erik sa att nu åker vi norrut och vi hamnade på Fårö.


Tingstäde träsk





Fåröfärjan



Efter vi kom i land med bilen så hamnade vi på ett cafe




och där intog vi the och kaffe och kaka





Sedan åkte vi tillbaka och parkerade på parkeringen vid Fårö kyrka




Vi gick in och tittade på Ingmar Bergmans grav




Sedan tog vi färjan tillbaka hem .



Nu kommer vi till lördagen


Vi träffade Siv och Erik i Visby för vi skulle gå ut och äta hade vi bestämt
Vi hamnade på Köpmannen, det var god mat och trevligt sällskap.







Efter avslutad måltid gick vi upp till Siv och Erik för en fika och lite prat.

Sedan vandrade maken och jag till bilen och åkte hem till oss.

Siv och Erik skulle packa för vidare hemfärd till sitt på söndagen och jag vet att dom
kom lyckligt och väl hem igen.

Vi ses i Oktober och December igen. Tack för den här gången.


Ja det var nog det som hänt här i veckan.

I dag måndag strålande sol och hundarna ligger på terassen och jäser sig.

Ha en bra månda alla.

Det blev många bilder och text den här gången











Kommentarer
Postat av: Siv-Britt

Trevlig vecka! Jag/vi hann träffa S o E på söndagen innan jag åkte hem. Mycket trevligt!!

Ha en bra vecka! Kram

2010-09-20 @ 14:36:21
Postat av: Siv

Det var verkligen en trevlig vecka och roligt att vi hann träffas så mycket, till och med din mamma!

Kram från oss båda

2010-09-20 @ 22:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0