Höst

Nu har verkligen hösten kommit till öa, grått och trist och 13 grader ute, kaminen är i farten igen.
Men i lördags hade vi ett helt underbart väder som heter duga.
I går söndag hade jag migrän hela dagen och mådde illa av det, så det blev att ta det lungt.





Nu börjar äntligen min värk ge med sig. Har haft så ont i flera veckor men nu ser jag ett tillfälligt slut på värken...kanske är väl bäst att tillägga, man vet aldrig när det kommer tillbaka. Värk har jag hela tiden men inte som det har varit nu under några veckor, då är ingenting roligt.

Detta var måndagsbloggen

Ha en bra dag alla


Kommentarer
Postat av: Love

Hej vännen!

Så jobbigt du har haft med värken.Jag vet hur man blir liggandes ibland och orkar ingenting.

Tur att du har tomt och kan släppa ut hundarna.

Är det meningen att någon ska ha valpar?

Hoppas du får en bra period nu och slipper även migränen. Vilka skruttkroppar vi har.

Jag hade några bloggisar här i torsdags så jättetrevliga och mysigt hade vi.

Händer annars inte så mycket här heller men i dag skiner solen så jag tar nog en promenad.

Har tid hos frossan i morgon för färgning orkar inte göra det själv längre och vill inte vara gråhårig ännu. Jag blir jätteglad för dina kommentarer ska du veta. Så roligt att hitta vänner över hela landet.

Önskar dig en fin vecka.

Kram

Love.

2010-09-27 @ 14:23:12
URL: http://vindalou.bloggplatsen.se
Postat av: Margit

hej IngMarie!!! Tittar in i din blogg och skriver en liten hälsning!!!

Jobbigt för dej, att ha så ont!! Tar säkert på humöret..och krafterna, att jämt ha ont!!!

Vilken fin blogg du gjort!!! Göpr du själv...eler har du nån som hjälper dig???

Ser att du har samma som jag..blogg.se



Kramen min vän!!

2010-09-28 @ 01:09:47
URL: http://margitholm.blogg.se/
Postat av: Lillemor

Hoppas att du ska slippa värken ett tag och att du får må bra.

Önskar dig en bra vecka

Kram

2010-09-28 @ 07:16:02
URL: http://danslillis.bloggplatsen.se/
Postat av: Annette

Hejsan, tack för din hälsning hos mig, jag är glad att jag hittade hit.

Hoppas du slipper värken ett tag nu, vet bara alltför väl hur det är.

Varma hälsningar,

Annette

2010-09-28 @ 13:18:10
URL: http://annetteathome.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0