Foto / Photo

När jag var hemma hos min mamma , så tittade jag i album, hon har en himla massa kan jag säga





Jag hittade dessa kort tagna på mig när jag var mindre, ett är från Lekis, någon som känner igen sig eller någon som vet vilka det är. Det är taget på Hägerstensåsens lekis i stockholm. Det låg bredvid Pariser kondiset.

Pictures of me when I was a little girl in Stockholm, Sweden. I was born and raised in Stockholm



Det måste ha varit taget 1963.



Sedan hittade jag detta på min pappa och mig



Min pappa dog 1982 endast 57 år gammal.
Detta är taget på Inteckningsvägen 89



Här kommer ett kort på mig och min kusin Ingvar taget hos min mormor på söder




Här är ett när jag inte är så gammal




Kan tala om för er som inte vet så är jag född på söder i stockholm , jag är alltså en söderböna från början.
När jag hade gått en tvåårig gymnasielinje så slutade jag på fredagen och på måndagen hade jag fast arbete i stockholm, där blev jag i åtta år som fast anställd.
Då blyttade jag hemmifrån och till Värtavägen på Gärdet och där bodde jag några år sedan flyttade jag tillbaka till hägerstensåsen men till Valutavägen, där blev jag troget bofast till jag flyttade till Gotland.



Här kommer en bild på min son / my son , som är född här på ön och är idag 21 år gammal
My son is 21 years old today




Där var han inte så gammal :)

Ja det var nog lite om mig


Önskar er alla en trevlig och solig helg





Kommentarer
Postat av: Ingrid

Det är kul med gamla kort och så roligt att kunna skanna in dem och få dela med sig av dem.



Kram och ha en fin helg!

2010-09-24 @ 14:13:17
URL: http://stenstugu.com/wp
Postat av: Siv

Roligt att se gamla bilder!

Ha en trevlig helg!

Kram från en annan söderböna :)

2010-09-24 @ 14:37:53
Postat av: Lillemor

Så mycket gamla fina kort

En fin och skön helg önskar jag dig

Kram

2010-09-24 @ 17:20:53
URL: http://danslillis.bloggplatsen.se/
Postat av: Margit

Så fina "gamla bild" du visar!!! Scannar du själv???

Ja tänk vad åren går, när man ser bakåt...

Kramiz!!!

2010-09-28 @ 01:12:57
URL: http://margitholm.blogg.se/
Postat av: Elisabet Björklund

Va kul med de gamla bilderna. Önskade jag hade bilder från mig när jag var baby. Men det finns inga. Du var jätesöt

2010-10-01 @ 16:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0