Lördag

Idag är det strålande sol och redan 15 gr ute på terassen.
Vi har i nuläget åtta taxar och det blir många tassar kan jag lova.
Uppfödaren var här med några stycken som hon inte ville ha med sig på utställning så dom springer gärna här, vi har ju så stor hundgård om man nu säger så.
Ni som har varit här vet hur stort det är eller vad tyckte Loppis om det?


I fredags hade jag ju en date men den härlig man. Vi gick lite i affärer,  vi var inne på Åhlens och han skulle se på något men dom hade slutat med herrkläder, hur funtad är varuhuset då, ska inte karlar ha kläder att sätta på kroppen eller?

Vidare var vi inne på ett mysigt fik och vi åt detta











Ibland måste man få synda eller hur?

Hur går det med vikten undrar kanske en del, jo tack det går alldeles utmärkt.

Daten var min alldeles egen man, så nu slipper ni undar över det om det nu var någon som gjorde det :)

Ha en riktigt trevlig lördag



Kommentarer
Postat av: Ia

Precis just nu kom solen hit också!!!!

2010-10-09 @ 10:22:01
URL: http://kajsalisa.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Tack för din kommentar hos mig och ha en riktigt härlig helg du också. Här är det ljuvligt väder just nu.



Kram Ingrid

2010-10-09 @ 10:56:58
URL: http://stenstugu.com/wp
Postat av: LambergsfruaLambergsfrua

Vad mysigt att fixa en date med egna gubben :) Förstår bara inte hur du gör för att få med honom in i klädaffärer - även om det gäller kläder till honom själv. Att fika efteråt är ju lite av en bonus förstås. Jag får nog föröka med något sån till MiML ;)

Soliga kramar!

2010-10-10 @ 16:16:27
URL: http://lambergsfrua.bloggplatsen.se
Postat av: Love

Hejsan!

Du har hundtassar, jag har katttassar och detkan bli riktigt lortigt när dom kommer in från kattgården men jag vill absolut inta avstå från fyrfotingarna.

Att ni hade trevligt på er date förståt jag. Hur dom tänker på Åhlens däremot förstår jag inte.

Köpa kläder och gå på Ikea är Leifs fasa men då brukar jag locka med något roligt senare.

Då går det och på Ikea placerar jag honom i kaffeterian med en bok och något smaskit kaffebröd.



Man blir uppfinningarnas moder när det gäller män eller hur.

Är trött nu så vi ska ha våfflor till middag med sylt och vispgrädde. Jag älskar det verkligen och vikten tänker jag inte på det är viktigt att få njuta av det goda.

Sköt om dig och ha det bra.

Kram

Love.

2010-10-10 @ 17:24:47
URL: http://vindalou.bloggplatsen.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0