en försmak igen

Makens son P var och köpte snus, ja vad tror ni det stod på den asken




Jag luktade på det och det luktade glögg, vem vill ha glögg under läppen jämt

Jag varken röker eller snusar och har aldrig gjort. Jag har varit förståndig att aldrig börjat.
Mina klasskamrater och en del andra rökte men inte jag.
Tycker bara det luktar äckligt om dom som röker, det fastnar i kläder och allt.
Här i huset får ingen röka utan dom får gå ut.

Oj vad många bloggar det blev, men detta var sista för i helgen.
I morgon bär det av med båten

Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Siv-Britt

Samma här, har aldrig fastnat i nikotinets klor. Alla rökare "åker ut"

Ha en skön resa. Krama Erik o Siv från mej!!

Kram

2010-10-30 @ 17:47:14
Postat av: Margit

Jaså, det finns JULSNUS också!!! Det har jag aldrig sett tidigare!!!

Dom hittar på så mycket..men det köps säkert av många!!!

Önskar dej vännen en GOD NATT..och en trevlig söndag..och utsövd..nu när natten är LÄNGRE...än vanligt...

Kramen!!!

2010-10-31 @ 01:23:41
URL: http://margitholm.blogg.se/
Postat av: Love

Nu är ni nog på väg med båten till fastlandet.

Det blr säkert trevligt och lite omväxling skadar inte.

Hund är på gång här vi ska hämta honom i morgon och jag är jätteglad.

Vem passar era hundar när ni bär iväg?

Det var roligt att läsa om dina bröllop.

Vi gifte oss för 49 år sedan på midsommarafton i kyrkan. Jag var klädd i vit kort brudklänning med vita handskar och slöja. Brudbuketten jag fick av Leif mycket vacker med små rosa rosor, blåklint och prästkragar med lite grönt till.

Middag blev hemma hos mina föräldrar med dom närmaste. Nästa år firar vi 50år och då blir det fest kan jag lova.

Kommer snart tillbaka och ser hur ni haft det.

Mången kram

Love.

2010-10-31 @ 20:23:48
URL: http://vindalou.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0