Christiane Heggan

är just nu min farvorit författare






förutom denna har jag läst följande av henne


Kidnappad
Med ont uppstå
Skuggor över Dalen
Sanningens ögonblick
Mörka hemligheter

Dom jag har kvar att läsa är:

Den innersta kretsen
Blind tro
Kysst av döden

Jag har alltså nio av hennes 17 böcker
Jag har köpt dom på tradera


Jag ska försöka få tag i dom som saknas
Man kan läsa dom om igen för så bra är hon tycker jag
Det är pocket böcker.

Vad händer annars i mitt liv:

ja vad kan jag säga, inte mycket just nu
Fredag är det tandläkaren
Onsdag ska Panzy få sin 5 års vaccination

Ha en bra tisdag


Kommentarer
Postat av: Siv

Ha en fortsatt bra vecka!

Kram

2010-10-19 @ 17:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0