Fest

I går var vi på fest hos min svåger Janne som fyllde 60 år,,och bor i Hamra,
Det var nästan bara släkten som var där, det var mycket trevligt
Tack även till Lin som hade fixat allt, allt var gott och drickat var gott.

Kul att även träffa Lotta, det blir ju inte så ofta, hon har arbetat dom gånger vi har varit där nere men igår var hon hemma.

Bilderna är tagna med min telefon så det blev ganska mörka bilder. Jag glömde ju min kamera hemma så det fick bli telefonen som agerade kamera. :)
Första bilden är tagen på nedervåning som Lotta o Göran bor i och där var det lite jul
Mysigt




Denna bilden var tagen på trappan, också tagen med mobilen





Idag torsdag är det strålande sol ute och några grader varmt

Ha en bra dag


Kommentarer
Postat av: Siv

Kul med lite fest :)

Ha en fortsatt trevlig helg!

Kram

2010-11-13 @ 23:24:13
Postat av: Margit

Sänder dej en liyten hälsning!!!

kramiz vännen!!!

2010-11-13 @ 23:53:49
URL: http://margitholm.blogg.se/
Postat av: Elisabet Björklund

Va roligt att du la ut bilder. Har du några på janne och släkten skulle det va kul att se.

Din Svägerska

2010-11-14 @ 08:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0