19 November

Jag börjar med att gratulera min svägerska Elisabeth i Stockholm som idag fyller år
även min kusin Ingvar i Lund fyller år

Grattis till er båda från mig


Enligt allnakku:

Säurbrö, surbröd, bakas på grovt rågmjöl, som skållas i trätråg där det finns litet surdeg kvar. Degen slås och får jäsa till nästa dag, då man bakar ett bröd som blir mörkt, syrligt och smakrikt, om det lyckas.


Enligt GA idag så finns det fler kossor än människor på Gotland :)

Det finns 62 990 kor och 57 221 människor, det gör ön till det kotätaste området i hela landet.

Robinson-Daniel är fortfarande kvar i tv-programmet. Han bor på Gotland, men det är ett program som jag tyvärr inte tittar på.

Det står även i tidningen att vinterkräksjukan är på väg. Inom några veckor väntas de ovälkomna virusen börja plåga Sveriges befolkning på allvar.

Det är bara att se till att hygienen är bra och inte använda varandras handdukar och tvätta händerna ordentligt så ska man nog klara sig.


Nu ska jag göra i ordning hundväskan för utställlningen i morgon som lär ta hela dagen.
Sedan på kvällen är det samkväm.

Söndagen ska vi fyra gå på bio och se Harry Potter.

Önskar er alla en jätte trevlig helg


Kommentarer
Postat av: Elisabet Björklund

Tack så mycket för gratulationen. Var ledig på förmiddagen och då var jag och handlade mat. På eftermiddagne jobbade jag ända till 21 på kvällen och var inte hemma förrän 22. Men det var en fin födesedag ändå

2010-11-22 @ 23:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0