Onsdag

Ibland när jag sitter och väntar på maken vid hans jobb, så ser man en hel del plan som landar och ska upp








Dagens namnsdagsbarn är

Maj och Majken


Undrar vart alla vännerna tog vägen som man hade när man var mindre. Vad gör alla idag. Några har jag kontakt med på Fb och en har jag träffat för tre år sedan. Men vi var säkert tio tjejer som lekte och hade jätte roligt. Dom flesta flyttade och då blev det inga kvar. Sedan började jag gymnasiet då fick man mer vänner men efter den tiden försvann dom också. Började arbeta direkt efter gymnasiet när jag var 19 år och jobbade många år på ett företag, där träffade jag Y och vi har haft kontakt hela tiden genom åren.

Nu har jag nya vänner igen, det är så det funkar tydligen.

Men I och Y är mina bästa vänner, ni är guld värda för mig, med er kan jag prata om allt. Även C har jag fått kontakt med nu ,det var tyst ett tag mellan oss men nu är vi igång igen eller hur?


Det var lite funderingar den här strålande soliga dagen.
Nu är det dags för frukost



Kommentarer
Postat av: Siv-Britt

Ja så går tankarna ibland...men du, liksom jag har ju flyttat från där vi hade barndomskamrater. Jag har många jag undrar var dom är. Kanske man aktivt ska leta?

Ha en bra dag! kram

2010-05-19 @ 11:39:30
Postat av: Ingrid

Ja, man kan undra vart alla tog vägen. En del ser jag då och då, för några blev kvar här i omgivningarna, men många har försvunnit. Min bästa vän och brevkamrat under många år har jag letat efter, men förgäves. Vad vet man, hon kanske inte lever längre?



Ha en fin fortsättning på dagen. Just nu har det stänkt lite, men annars har dagen varit fin här vid Stenstugu.



Kram Ingrid

2010-05-19 @ 16:49:55
URL: http://blog.stenstugu.com
Postat av: Lillemor

Visst funderar man ibland på vart alla tagit vägen som man har haft mycket roligt med under åren

Ha en skön dag

Kram

2010-05-20 @ 07:26:37
URL: http://danslillis.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0