Grattis Queen ...och lite annat

Grattar min långhårs tax Queen som idag den 5 Mars fyller 2 år







Hon älskar snön och kan vara ute länge och plumsa. Jag kan tala om att det kom ordentligt av den varan i går och i natt. När ska det äntligen ta slut, just nu känns det som aldrig faktiskt.

Här sitter jag vid datan och är på facebook och farmen




Hur beroende är man inte...ja nu när man inte kan göra så mycket så kan man ju sitta där.

Fredag idag o morgon lördag jobbar maken sedan är han ledig två dagar.
Måndag ska vi in och göra studentkort till min son och jag ska klippa mig är det tänkt.

Annars så blir det en lugn helg.

Önskar er alla en fin helg


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Jag önskar dig detsamma!

2010-03-05 @ 10:06:37
URL: http://blog.stenstugu.com
Postat av: Lillemor

Fin lite hund du har

Önskar dig oxå en bra helg

Kram

2010-03-05 @ 12:38:27
URL: http://danslillis.bloggplatsen.se/
Postat av: Lena Roshultskan

Godmiddag på dig Ingmarie!

Nu har jag tinat upp, och huset är varmt och gott igen. ;o) Det är jobbigt att ha tillgång till braskamin som inte får abvändas p.g.a. min syrgasbehandling...ingen öppen eld öht så inte ens värmeljus kan vi njuta av...eländes elände...men som sagt, nu är det ok igen.



Ge Queen en grattiskram från mig!!!

Hon påminner mycket om vår Danilo som ju inte finns längre, men vi tänker ofta på honom trots alla år som gått sedan han vid 12 års ålder blev överkörd.



På FB är jag passiv medlem...njae, inte riktigt sant, jag är där och "snor" nå´t foto då och då på barn, syskonbarn och deras barn som jag ju inte träffar så ofta så det stör fniss.



Lycka till med studentfoto och ny vårfrisyr på måndag!

Varm kram!

2010-03-05 @ 13:07:31
URL: http://roshultskan.bloggplatsen.se/
Postat av: Madde

jupp samma mobilnr! :) Har bara bytt mobil inte SIM kort :) Trevlig helg till er också! .)

2010-03-05 @ 16:10:57
Postat av: Siv

Hej! Önskar dig/er en fin helg!

Ge Queen grattiskramar från oss också.

Kram

2010-03-05 @ 18:38:08
Postat av: Loppan

Ett försenat Grattis på Queens födelsedag!

Voff voff voff voff

2010-03-06 @ 07:17:16
Postat av: Lambergsfrua

Grattis till din fina hund på födelsedagen!

Jag är också en ganska passiv medlem i Facebook. Kollar mest, men skriver inte ofta några kommentarer.

Jag är nog mer beroende av bloggen ;)

Önskar dig en fin dag!

Varma kramar från ett soligt Karlstad!

2010-03-06 @ 14:25:56
URL: http://lambergsfrua.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0