Det var ju inte så svårt

Jag har gjort det idag, så mysigt, så skönt. Jag har inte gjort det sedan före jul för jag har inte vågat eller haft lust. Det var torrt och inte alls halt eller kladdigt.
Jag har äntligen kört bil.
Vad trodde ni...:)


Idag strålande sol och så vackert och hundarna ligger på terassen och riktigt myser.
Var i en affär i Visby och hittade en snygg kofta med knäppning fram, jag tittade på prislappen och lade genast tillbaka plagget...1056 kr. Hur kan det vara möjligt för en kofta. Det ger jag bara inte.

Nu ska jag inta en försenad frukost.

Ha det bra alla


Kommentarer
Postat av: Lillemor

Grattis till bilkörningen.Så dyr tröjan var det skulle jag aldrig ge

Ha en bra dag

Kram

2010-03-10 @ 11:51:08
URL: http://danslillis.bloggplatsen.se/
Postat av: Ingrid

Det var väl skönt att komma igång med bilkörningen igen. Det ger ju lite frihet att bara kunna ta bilen och sticka iväg.



Kram Ingrid

2010-03-10 @ 17:38:58
URL: http://blog.stenstugu.com
Postat av: Lena Roshultskan

Grattis till bilkörningen Ingmarie!

Själv har jag inget körkort längre, jag bedömde det som meningslöst att förnya det för ett par år sedan eftersom jag ändå inte kört på evigheters evigheter.



Håller med dig om att det var "svindyrt" för en kofta, det skulle jag heller aldrig betala...kan du inte sticka en själv, har läst att det är på uppgång igen med stickning, själv har jag stickat så mycket att min kropp tagit slut (nacke och axlar), men tyckte det var sååå roligt så länge jag orkade.

Ha det gott min vän och kram till dig från mig!!!

2010-03-11 @ 14:06:37
URL: http://roshultskan.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0