Dammsugaren

Queen älskar när husse gör rent i källaren vid pannan, nu ska ju sotaren komma på torsdag så då måste det vara fint. Hon älskar slangen, hon skäller och morrar.





Sedan lovade jag ju en bild när Fideli hade sytt kjolen klart och så här blev det





Jag är även nyklippt idag och det var skönt att bli av med allt hår.
Det blir reflexer i glasögonen men det kan jag inte göra något åt.

Det är sol och fint idag men ändå lite kyligt ute.
Städat och plockat undan tvätten, nu väntar vi bara på en ny tvättmaskin som är beställd.
Den ska komma nu i veckan är det sagt.

Det vart nog allt för den här gången
Ni får ha det så bra till nästa gång


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Det blev ju jättebra (klänningen och håret menar jag). En ny tvättmaskin åker vi nog snart också på att köpa, för vår låter inte riktigt frisk. Det är nog något lager som håller på att gå.



Ha en fin fortsättning på kvällen!

Kram Ingrid

2010-03-08 @ 17:16:33
URL: http://blog.stenstugu.com
Postat av: Lillemor

Så snygg kjolen är, och visst är det skönt när man får gå till frissan och klippa sig

Ha det gott

Kram

2010-03-08 @ 17:59:34
URL: http://danslillis.bloggplatsen.se/
Postat av: Siv-Britt

Fin i alla "ändar" då!

Queen undrar naturligtvis vad det är för konstigt "djur"husse har i källaren. Våra katter pyser iväg när snabeldraken kommer fram.

Ha en bra dag!

Kram

2010-03-09 @ 09:59:18
Postat av: Madde

Jo vi har fått det, ska bara på utbildning, för man måste va godkänd som e-tjänstekort utgivare :)

Och för att få namnet är rätt lätt, om du går in på min blogg, sen ser du under länkar en som heter Design, där klickar du så ser du massor med tips till din blogg :)Titta runt där, för det kommer jag inte ihåg vart jag hitta :D

2010-03-10 @ 07:26:13
Postat av: Boppan

Din TOKA! du ska inte dammsuga INNAN sotaren anländer. EFTERÅT.. behövs det verkligen...:-)

2010-03-10 @ 18:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0