Äntligen

Äntligen kommer det lite sol på vår vita lekamen, kan tänka mig att blommorna som är på väg upp tycker det är skönt med lite värme mot sina blad.
Vad har annars hänt, ja jag har fått bihålsinflammation, men det är nog på bättringsvägen, fick ju tabletter för det.

Hur ser helgen ut då: Ja ingen aning faktiskt, vi har inte planerat något särskilt vad jag vet nu i alla fall.
På söndagär det sommartid och klockan ska ställas om. Men jag brukar ställa om den på lördags kvällen så är det gjort när man vaknar.

Helgen efter är det påsk och då är vi inne i april, då fyller både min son och jag själv år, han i början och jag i slutet.

Sätter in en nytagen bild på snödroppar som vill utveckla sig mera





S o E Tack för att ni finns för mig och att ni är sådana fina vänner och även era vänner tycker jag mycket om


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Du får inte ändra klockan förrän på klockan tre på söndagsmorgonen. Fast jag brukar inte bry mig om det förrän jag stiger upp på söndagen, då går jag runt och ändrar alla klockor. Det är lite trist när man förlorar en timme så där hux flux, men man får ju tillbaka den i höst.



Krya på dig och ha en fin helg!

Kram Ingrid

2010-03-25 @ 16:26:28
URL: http://blog.stenstugu.com
Postat av: Anonym

Tack för dina fina ord!

Du betyder mycket för mig/oss också ska du veta!

Ha en trevlig helg! Varma kramar :)

2010-03-25 @ 22:12:36
Postat av: Lillemor

Hoppas att du blir bättre snart. Fint kort på snödropparna.

Önskar dig en fin helg och krya på dig

Kram

2010-03-26 @ 12:05:39
URL: http://danslillis.bloggplatsen.se/
Postat av: Lambergsfrua

Vad tråkigt med bihåleinflammation :( Hoppas du kryar på dig snart, så du kan njuta av den annalkande våren.

Snödropparna är ju så fina och välkomna - här har inte en vårblomma vågat sig fram än, men jag misströstar inte. Svanarna kom ju igår:)

Ha en skön helg!

Soligaste kramar!

2010-03-26 @ 15:09:51
URL: http://lambergsfrua.bloggplatsen.se
Postat av: Kusinhustrun

Lyckliga er som har sol och värme!

2010-03-26 @ 20:09:47
Postat av: Siv-Britt

Krya på dej!!

Har precis plockat in en bukett snödroppar, det är ett vitt täcke på framsidan av huset!!

Trevlig helg!

Kram

2010-03-27 @ 17:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0