Då var det avklarat

I helgen har jag varit på bröllop, men vem har inte det,,framför tv:n :) Satt från klockan två till 23.00 på kvällen då orkade jag inte längre. Bilden tog jag från tv.





Björn skifs sjöng ju i kyrkan, vad härligt det var, vilken låt.




Vi var vid Slottet i fredags och tittade då fick vi se denna lilla parvel




Prins Christian från Danmark, 4 år, han var en av brudnäbbarna i följet.







Tog även en film av slottet, det är inte mycket men det är dock.




Jag och sonen har haft en jättebra helg hos våra goda vänner i Södertälje
Även tack till familjen i Bro för god mat och fika och gemenskap


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Så härligt att vara på plats och få se lite av härligheterna. Vi fick nöja oss med TV:n, men det gick bra det också.



Kram Ingrid

2010-06-21 @ 17:48:11
URL: http://blog.stenstugu.com
Postat av: Catharina & Loppan

Vad kul att ni hade det trevligt! Missade att du vinkade men nästa gång jag är i Nynäshamn kan jag kika åt ditt håll.

kram

Catharina & Loppan

2010-06-21 @ 19:33:28
Postat av: Siv

Ja det var en mycket trevlig helg :) Vilka bra bilder du har tagit! Kram

2010-06-21 @ 19:38:26
Postat av: Cathrine

Prins Christian ser för härlig ut! =)

Har lyssnat på sången med Björn och Agnes.Mycket fin.

Vi hade tänkt fara till STHLM nu i Juli under semestern, men min fot håller inte för det.

Cathrine

2010-06-21 @ 21:53:34
Postat av: Lillemor

Ett härligt och fin bröllop med mycket kärlek, och låten dom sjöng i kyrkan var ju så fin

Önskar dig en trevlig Midsommar

Kram

2010-06-22 @ 06:23:08
URL: http://danslillis.bloggplatsen.se/
Postat av: Siv-Britt

Ni tycks haft det toppen!! Skönt att ibland komma bort från sina egna väggar!Man uppskattar att komma hem då!

2010-06-22 @ 09:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0