Onsdag

Vi har makens son och vovve boende hos oss, det går jätte bra trots att en av våra taxar är i sluttampen på löpet.
Han gör ingen illa, bara nosar.





Han är så söt så och gullig, han är ett år.





Vårt fängelse har blivit ett vandrarhem.
Nu har vi bara häktet kvar på polishuset, fängelset får dom besöka på fastlandet
om det nu är någon som ska dit


The dog isn´t our.
The prison has become a hostel


Mobilen fungerar bra och den var jätte fin och det bra pris tycker jag också.


Till helgen ska maken och jag ut med husvagnen. Två hundar ska med och två lämnar vi
till uppfödaren. Min son kommer hit på lördagskvällen och ska bo här, även makens son och vovve bor här
när vi inte är hemma.


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Önskar er en trevlig husvagnsfärd! Vädret lär väl bli bra i alla fall.



Kram Ingrid

2010-07-07 @ 16:04:37
URL: http://blog.stenstugu.com
Postat av: Lambergsfrua

Vilket vackert vandrarhem - det finns kanske inte så många bovar på Gotland, som behöver buras in ;)

Skönt att någon bor i huset, när ni åker iväg med husvagnen.

Ha det gott!

Soliga kramar,

2010-07-10 @ 16:37:36
URL: http://lambergsfrua.bloggplatsen.se
Postat av: Love

Hejsan!

Roligt att höra att du vart nöjd med mobilen. Jag funderar också på att köpa en ny men det är mycket man vill ha.

Trevligare med vandrarhem än fängelse, bra att dom gör något vettigt av hus som står tomma.

Ska du para din vovve? Jag gillar Dalmatiner och innan vi köpte våran Leonberger ( som nu är död)funderade jag på den rasen men mannen var inte inne på samma tanke.

Hoppas ni har det riktigt bra på lillsemestern, värmen kan man i alla fall inte klaga på.

Tack för titten.

Kram

Love.

2010-07-10 @ 22:56:45
URL: http://www.vindalou.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0