Revy


Vi var på revy i fredags i klinte

Det var både underhållande och roligt och man skrattade nästan hela tiden

Det började 19.30 och slutade vid 22.15 ungefär det var kaffepaus mellan akterna på ca 15 minuter.
Jag träffade ingen jag kände faktiskt bland de som satt i publiken, annars om åren har man alltid träffat någon.

Jag var ju på bättringsvägen men blev sämre igen så jag var till doktorn och fick tabletter så nu ska det väl förhoppnings vis bli bättre.

Tycker att snön börjar smälta så sakteliga men tyvärr så ska det bli snö i veckan igen.

Maken var på jakt idag och hur gick det undrade ni, ja som vanligt, inte alls. Dom skäller fortfarande inte i skogen men dom får ju sin söndags promenad i alla fall...:)


I veckan som kommer händer det nog inte så mycket. Maken är beredskaps ledig på fredag jobbar lördag ledig söndag och måndag.





Vi har Olivia på besök här, hon är Alice mamma



Det var nog allt för den här gången. Ha det bra alla.


Kommentarer
Postat av: Znogge

Så härligt att får skratta riktigt gott!

2010-01-17 @ 16:51:48
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0