2010

Så blev det då ett nytt år, vart har tiden tagit vägen egentligen. Julen och nyår har gått så fort.
jag tog en bild på en fasan i förrgår där ser ni hur lite snö det var kvar.





I morse den första Januari tog jag den här bilden





Så mycket snö har det kommit under natten till idag.

Vad kommer att hända den här året. Ja jag kommer nog att resa till fastlandet en hel del.
En helg ska vi se Björn Skifs med våra goda vänner. Jag har några hundutställningar att se fram emot också.

Jag har snart bloggat i ett år. Det är många som skriver sin blogg varje dag men så mycket händer inte här .
Nu ska jag få lite frukost i mig och elda lite för det är inte så varmt inne.

Ute har vi idag fem minus det kommer stora vita snöflingor just nu.

Ha en bra dag alla


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Hejsan!

Det har snöat här också i natt, men det ser ut som om ni fått mera än vi. Ha en fin dag och en god fortsättning på 2010.



Kram Ingrid

2010-01-01 @ 11:54:31
URL: http://blog.stenstugu.com
Postat av: Lillemor Silfvernagel Nystedt

Hej vännen min!



Gott Nytt År på dig!

Vad fint du har gjort här :)



Här uppe hos oss har vi fått 1 meter snö.

Det blir mycket skottning för maken.

Tur att det är kallt så snön är lätt.



Varmgo´kramen // Lillemor

2010-01-02 @ 11:36:27
URL: http://silfverstinta.blogg.se/
Postat av: Siv

Hej min vän,

du har en fin blogg och ännu snyggare med bakgrunden som den är nu! Javisst går tiden fort, alldeles för fort egentligen.

God fortsättning på 2010

Kram Siv :)

2010-01-03 @ 00:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0