Blandad kompott

I helgen den 28-29 Augusti var det stor hundutställning i Visby. Jag ställde vår långhårstax Queen, hon fick två certifikat så nu har hon tre stycken. Nu ska hon bara ha en etta på spår så blir hon utställningsschampion.




Idag måndag så körde jag sonen till Högskolan, han kom in där och ska nu gå i tre år.
Medan han var där så gick jag omkring lite nere vid hamnen och på strandpromenaden


Det är inte mycket båtar vid hamnen nu, det var en segelbåt som låg inne



Glassmagasinet var fortfarande öppet och skulle så vara några veckor till när jag frågade.

Sedan gick jag vidare till Almedalen och fotade lite














Gick sedan strandpromenaden fram till lasarettet och där vände jag och gick tillbaka.

Jag kom till



Där var det nu tillbommat för sommaren, det blir säkert en sommar till med musik och dans där.


Dessa hjul var nog till salu tror jag, det finns väl inga cykelturister kvar på ön nu



En fin blomma hittade jag på vägen




Kaffemuggar så jag lite slängda överallt, undrar vad vi har papperskorgarna till




Det var vad som har hänt hos mig. I dag strålade solen men lite regn var det tvunget att komma.

Jag kan säga att det går framåt med spa anläggningen som min man håller på och gör.
Bild kommer en annan dag.

Ni får alla ha det så bra tills nästa gång.


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Grattis till fint resultat på hundutsällningen!



I år blev det inte av att vi åkte in, men förra året var vi där.



Sol och regn är det om vartannat och åskat har det gjort här idag.



Ha det så gott!

Kram Ingrid

2010-08-30 @ 21:27:13
URL: http://blog.stenstugu.com
Postat av: Monica

Vilka underbara objekt du fångat med din kamera under promenaden.

2010-08-30 @ 22:43:52
URL: http://www.123minsida.se/Godalivet
Postat av: Siv

Fina bilder :)

2010-08-30 @ 23:30:11
Postat av: Siv-Britt

Grattis till Joakim som kom in på skolan!!

Vackert bildkollage av Visby!

2010-09-01 @ 09:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0