1 Augusti

Idag har Per namnsdag, så grattis till dig

Vad har hänt dessa veckor som har varit, ja jag har varit sjuk så klart, en kraftig maginfluensa som tog en vecka och 4 kg av mitt liv.

Vi har köpt en ny boxer för den andra var off

Har även köpt en ny skrivare för den andra vägrade bara att fungera.

Vädret kan vi inte klaga på i alla fall,  den första dagen på den nya månaden kommer med strålande sol och 25 gr varmt ute.

Var och köpte en fin ljuslykta igår




så vackra trollsländor det blir när den lyser så fint.




I have been sick in a severe stomach flu which took a week and 4 kg of my life. Today, Augusti 1 is the glorious sun and beautiful outside.




My garden/En bit av min trädgård


Kommentarer
Postat av: Cathrine

Hej!

Usch vad jobbigt med maginfluensa!

Hoppas du kryar på dig snart.

Mycket fin ljuslykta!

Och jag såg filmen My Garden, fint det ser ut.

2010-08-01 @ 11:55:47
Postat av: Love

Hejsan!

Har hört många som varit drabbade av maginfluensan men det är väl rötmånaden som ställer till det.

Roligt att få se din fina trädgård och visst är det en lisa för själen att ha blommor och blad att pyssla med. Vi har köpt sju buskar som nu är nergrävda och jag hoppas dom kan ta emot lite av blåsten som kommer från gärdet.

Det mårks att augusti har kommit för det börjar mörkna tidigt och då är det mysigt att tända ljuslycktor. Gillar den du köpt.

Jag har varit dålig att skriva i min blogg men det ska ju inte vara något tvång utan bara roligt.

Tack för titten.

Kram

Love.

2010-08-07 @ 20:45:42
URL: http://vindalou.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0