Nedräkningen har börjat

till vad undrar ni, det säger jag inte just nu.




Idag söndag har vi hittat detta i kaminen



Det är en kaja som flyg ner i skorstenen och inte kunde ta sig upp. Vi väntade och väntade och till slut så landade han nere i kaminen så maken fick ta ut den.













Lite bilder jag har tagit i helgen. Sädesärlan tog jag genom köksfönstret.

Vi har inte gjort så mycket faktiskt, mest varit hemma och tagit det lungt.
I morgon måndag börjar en ny vecka och nya utmaningar.


Kommentarer
Postat av: Siv-Britt

Härliga bilder!!

Låter spännande.......vad ska hända?

Fortsättning följer hoppas jag!

Kram

2010-04-18 @ 13:59:51
Postat av: Lena Roshultskan

Godmiddag Ingmarie!

Fina bilder idag om man bortser från kajan (tycker inte om dessa fåglar av någon anledning).

Nu har du gjort mig rejält nyfiken...vad ÄR det som ska hända tro??? Kommer snart tillbaka och kikar efter nyheten ;o)

Kram till dig från mig!

2010-04-18 @ 14:41:17
URL: http://roshultskan.bloggplatsen.se/
Postat av: Ingrid

Det låter spännande.



Kajor i skorstenen är ingen höjdare!



Kram Ingrid

2010-04-18 @ 17:55:12
URL: http://blog.stenstugu.com
Postat av: Margit

Stackar arma KAJA!!!

Men vilken tur hon hade...som hittades och fick hjälp...och då överlevde!!!

Fina bilder du visar oss!!!

Nu håller du oss i spänning, må jag säga!!!

Vilken hemlis du har!!!

Nu får vi kolla noggrannt varje dag..och se...

Kramen vännen!!

2010-04-18 @ 22:36:54
URL: http://margitholm.blogg.se/
Postat av: Lillemor

Så mycket fina bilder du glädjer oss med

Ha en bra dag

Kram

2010-04-19 @ 11:53:24
URL: http://danslillis.bloggplatsen.se/
Postat av: Lambergsfrua

Tack för underbara vårbilder! Blir lite avundsjuk på dig som sett en sädesärla redan. Den lär finns i våra trakter också, men vi har inte haft turen att se någon.

Vad är det nu du sk hitta på??? Man blir ju lite nyfiken - nej! Inte nyfiken, bara väldigt intresserad. Det är skillnad det;)

Solen bor i Karlstad hoppas jag verkligen kommer att spelas här också. Thore var en helt fantastisk människa, genomsnäll och som bjudit oss på mängder av glada, vackra och även allvarliga sånger.

Önskar dig en skän kväll!

Mina varmaste kramar!

2010-04-19 @ 19:30:26
URL: http://lambergsfrua.bloggplatsen.se
Postat av: Siv

Vilka fina vårbilder, men stackars kajan!

Även jag är intresserad av "nedräkningen" ???

Ha en skön kväll :) Kramar om

2010-04-20 @ 18:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0