Värk

Har en sådan värk så ni kan inte föreställa er. Jag skänker värken gratis till någon som vill ha, det är bara att säga till. Har haft värk i sju år snart och inte blir det bättre heller. Jag var ju på utredning genom AF på en veckas vistelse någonstans i Sverige. Där fick man träffa alla sorters människor med värk och även läkare, psykologer, sjukgymnaster och jag vet inte allt. En vecka tog det att utreda mig. När jag kom hem så var det bara att skicka in papperen till FK och sedan var jag sjukpensionär på heltid. Det går inte en dag som jag inte har värk, ibland mindre och ibland mer och idag är det mer än vanligt. Det är vissa dagar jag har så ont att jag mår illa. Jag kan inte gå ordentligt när denna värk sätter in och jag har då blivit en gammal kärring för några dagar. Och jag är bara 52 år.

Hur tänker ni göra med vaccaniationen som ska bli av? Jag har inte bestämt mig men jag tror att jag ska göra det jag är så mottaglig för allt vad förkylningar och flunsor heter så det kanske är en bra ide. Jag bestämmer mig när det är så dags.

Ni får gärna kika in på min hemsida om ni har lust. Under fliken nyheter så finns det lite. Alla bilder där är cooprigt av mig. www.ingmarie.se
glöm inte att skriva i gästboken där och kommenter här om ni har lust.

Idag blir det till att sitta inne och plågas av värken. Men vädret är inget vidare heller så.

Ni får alla ha en bra tisdag

Kommentarer
Postat av: Helena

Tack för kommentaren på min blogg.

Jag lever också med kronisk värk.

Fick diagnosen reumatoid atrit -87 och har sen dess fått två diagnoser till....atros och bechtrews syndrom.

Inte kul alls men jag försöker göra det bästa av dagarna.

Jag har inga kunskaper alls när det gäller bloggen utan jag har fått hjälp att snygga till den av en vän.

Ha en bra dag!

Kram

2009-10-13 @ 11:04:25
URL: http://vildaella.blogg.se/
Postat av: Znogge

Hoppas att dagen blir bra ändå!

2009-10-13 @ 12:44:37
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Katharina Bjelke

Hej

Såg att du hade varit inne på min sida och var ju tvungen att titta in hos dig :) Har bara hunnit läsa lite kort men såg iaf att du har problem med värk hoppas därför att du tog dig tid att läsa ordentligt på min sida eftersom vi har kunnat hjälpa så många med hälsoproblem (bla värk). Vill du så hjälper jag gärna dig oxå. Hör av dig så berättar jag gärna mer...

/Katharina

2009-10-13 @ 15:45:25
URL: http://www.måväl.se
Postat av: Yvonne K

Tack för din fina kommentar i min blogg.



Så jobbigt med värk, tyvärr vet jag alltför väl hur det är. Hoppas du snart känner dig bättre och kan göra det du vill göra för att må bra.



Jo vaccinera mig mot nya influensan ska jag göra när det blir dags, jag får göra det genom jobbet eftersom jag jobbar inom vården.



Ha det så gott. Jag tittar in igen!

2009-10-13 @ 20:23:15
URL: http://yvonnek.bloggagratis.se/
Postat av: Sussi

Så hemskt att leva med värk i 7 år! Hjälper det inte alls med värktabletter?



Ingen vaccination blir det för mig..

Jag har vaccinerat mig en gång tidigare och det var enda gången i mitt liv som jag haft influensan!! Det tog bara tre dagar efter vaccinationen inna det bröt ut..

Så jag vill inte råka ut för det igen!!



Ha det så bra

2009-10-13 @ 21:50:28
URL: http://allt-om-inget.bloggagratis.se
Postat av: Kusinhustrun

Usch, stackars dig!

2009-10-13 @ 22:03:10
Postat av: Siv

Inte kul med värk, för min del handlar det om migrän som jag haft ända sedan barndomen.

Jag lider med dig.

Influensan ja, tror att jag bör vaccinera mig då jag tillhör riskgruppen.

2009-10-14 @ 15:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0