Tisdag

Vet inte vad jag ska skriva för rubrik för dagen.
Hämtade GA i morse och konstaterade att den var verkligen tunn. Med var bilaga för GGN som körs på lördag.
Tycker det står inte så mycket i tidningen men ändå är det mycket som händer här.
Inbrott och stulna saker och jag vet inte vad.
Det stod om en dam som är 97 år och läser tidningen hon hade verkligen svar på allting och kanske kan tidningen bli bättre av det som hon föreslog.

Jag flyttade hit till ön 1983 i december och då var det aldrig tal om mord och inbrott och knark osv. Men det läser man om mycket nu tycker jag. Det skrevs väl inte om det lika mycket på 80 talet kanske.

Idag regnar det igen som det alltid gör nuförtiden tycker jag, sitter och tittar ut genom ett blött fönstr och ser alla löven som rasar ner i gräsmattan. Snö vore bättre än regn men det snöar nog inte när det är 8 grader varmt ute eller vad tror ni.





Det fick bli en bild från gräsmatten med våta löv idag.



I går när jag skulle skära sallad så skar jag mig i fingret kan tycka att det inte ska komma så mycket blod men det var mycket kan jag lova men det är nu bra.

Det blir att sitta vid datan idag, en tur till postlådan hinner jag nog också med senare.





Ha det gott och lev väl


Kommentarer
Postat av: Znogge

Nej, snöa lär det inte göra... Men oj vad det är grått... Ta det försiktigt med salladen i dag bara!

2009-10-27 @ 11:48:48
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Sussi

Håller med.. Det känns som om det inte gör nåt annat än regnar och är molnigt nuförtiden! Fram med solen så man får känna sig lite pigg och alert igen.



Ha en riktigt bra kväll

2009-10-27 @ 20:48:58
URL: http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0