Snart

Ja snart kommer tomten till oss alla. Vad jag längtar efter julen, men nu är det inte långt kvar






Hela December gå i magins tecken tycker jag.
Jag har så mycket att se fram emot ,
den 27-30 nov är jag i södertälje
11-13 dec är jag i Bro som ligger utanför Stockholm
27 dec har jag biljetter till När kyrka och se Magnus Carlsson
Mitten av Maj nästa år ska jag och maken och fyra andra vänner se Björn Skifs på Cirkus i Stockholm.
Sedan är det julklapps inköp men dom är nästan klara.
Byta gardiner och ta fram alla tomtar och adventsljusstakar.

Ja det är mycket just nu


Kommentarer
Postat av: Siv-Britt

Visst är det en kul tid nu, men det går ju alldeles för fort....ha det riktigt trevligt på dina resor!

Kram

2009-11-15 @ 12:36:56
Postat av: Moniqa

Visst är det tur att det finns den tiden....va himla trist det skulle vara annars i flera månader när det är som mörkast!! Må så gott! :-)

2009-11-15 @ 19:06:34
URL: http://moniqas.wordpress.com
Postat av: Boppan

JA DENNA TIDEN ÄR MYSIG OM MAN KAN LÄGGA BAND PÅ SIG OCH BARA GÖRA DET SOM MAN V E R K L I G E N TYCKER OM ATT GÖRA. INTE SÅ LÄTT SOM DET LÅTER MEN OM MAN GÖR SÅ SÅ MÅR MAN M Y C K E T BÄTTRE PÅ JULAFTON. ;-) JAG LOVAR... KRAMEN

2009-11-15 @ 20:00:33
Postat av: Znogge

Jag gillar december och julen! Har man sedan kul saker som väntar är det inte sämre :-)

2009-11-15 @ 21:43:22
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Lillemor

Åh, vad mycket trevligt du har att se fram emot! :)



Jag tycker som du, att nu är det en rolig tid. Jag tänder ljus både ute och inne. Ute för att välkomna maken när han kommer hem från jobbet i Umeå och sedan lyser de i vackra ljuslyktor inne för mysets skull.



Nästa helg ska vi se över ljusstakar och ljusslingor så att allt är klart och veckan efter det så kommer jag att fixa med gardinerna. Underbart!



Ha en fortsatt trevlig kväll du rara vän på ön :)

@->---

2009-11-15 @ 22:17:02
URL: http://silfverstinta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0