Helgen som varit

Så var det en ny dag och ny vecka igen. Tiden går så väldigt fort.
Det som vi har att se fram emot nu är hunduställningen den 21 nov.
Den 27 nov åker jag till södertälje på några dagar.

Helgen som varit har varit lugn, vi har ätit gott och druckigt gott. Middagen på helgerna och varannan fredag lagar maken. Resten av dagarna lagar jag mat.















Sallad, köttpaj, vin och levande ljus



Min son som är 20 år har gått med i hemvärnet. Han har bott här i flera dagar nu eftersom det är närmare från oss att köra bil till stan än från där han egentligen bor. Natten från tisdag till onsdag ska dom sova i tält och leka i skogen. Sedan är det skolan som gäller igen för honom.

Det regnar så det står härliga till idag. Så kaminen kommer att brinna idag med


Kommentarer
Postat av: Siv-Britt

Det vill till att göra vardagen festlig, och det gör ni. Må gott! Kram

2009-11-10 @ 11:10:18
Postat av: Boppan

Åh vad jag blir avundsjuk. Vill också ha en kamin. Pajen ser smaskig ut. (dreggel dreggel från en hungrig Lena)

2009-11-11 @ 19:11:03
Postat av: Ingrid

Det där ser väldigt gott ut!



Kram Ingrid

2009-11-12 @ 17:17:42
URL: http://blog.stenstugu.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0