Visby

Ja jag tänkte ta en promenad längst med havet idag så jag tog Queen och åkte iväg, vi gick strand promenaden från hamnen och nästan till snäck innan vi vände och gick till almedelan och satte oss i solen.




Svanen gick vi förbi när vi började vår promenad





Gotlands båten kom just in när vi vandrade tillbaka.




Sedan satte vi oss i Almedalen och pustade ut.



Vi gick i cirka en och en halv timme och då tog vi det lungt.
När vi kom hem så fikade jag och åt nybakade muffins som jag hade gjrot innan vi åkte iväg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Såna underbara foto. Verkar som du haft en fin dag!!

Kram

2009-05-11 @ 16:55:04
Postat av: Eva

Fiiina bilder

2009-05-12 @ 06:22:39
URL: http://avenietshtor498.blogg.se/
Postat av: Brittan

Åh,vilka härliga bilder!

Jag hade gärna följt med dig på din promenad och provsmakat dina muffins.

Kramis!

2009-05-12 @ 06:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0