Utställning

Ja så var det hundutställning i lördags. Queen fick ett Hp men hennes syrra slog ut henne så hon gick inte vidare.
Men det är bra att få ett Hp och en brun rosett till samlingen blev det i alla fall

                                                    

Idag jobbar maken så då var jag ensam igen med hundarna. Vart ska man åka och vad ska man göra?
Någon som har något förslag?
Fredag är maken ledig igen, lördag är det utställningen igen med Queen och Alice.
I natt regnade det så luften blev helt annorlunda och det var så skönt att gå och hämta tidningen.
Jag kom inte upp förrän klockan var nio i morse och hundarna låg i sina burar och väntade på att matte skulle vakna.
Altanen blir så fin, min man är så duktig, jag sätter in bild när allt är klart.
Ni får ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0