Internet

är ett bra hjälpmedel när man ska söka släkt och vänner. På facebook har jag hittat gamla lekkompisar, jag har även hittat min morfars brors barnbarn och barnbarnsbarn, helt otroligt.
Min morfars bror Otto flyttade till amerika och gifte sig där och fick barn osv.....
Lekkamraterna har jag inte sett på över 40 år och inte är dom sig lika heller....konstigt eller hur.





Min morfar Erik Olsson


Kusinhustrun: Vet du om några släktingar finns på internet??????
I kväll torsdag flyger jag till stockholm och kommer hem söndag kväll igen.
Jag ska gå på student avslutning, det är T som har blivit så stor, kommer ihåg när han var nyfödd.
Tiden går och vi blir inte yngre just

Ha en fin helg alla som orkar läsa och kommentera detta

Kommentarer
Postat av: Siv

Ha nu en riktigt trevlig helg med fest och allt!

Kram

2009-06-04 @ 17:39:13
Postat av: Micke

Varför skulle vi inte orka.

Blev glad att du fann så många vänner

o familje medlemmar.

Tänk vilka stora släkt träd det finns.

Internet har hjälpt med mycket.

Ha de på student festen.

Kram Micke

2009-06-04 @ 20:46:15
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: Siv-Britt

Hoppas du har en trevlig helg i Stockholm!!

2009-06-05 @ 17:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0