Bilder

Ja så var midsommaren slut och vardagen har börjat. Tagit lite bilder under helgen.
Igår var maken och jag och våra hundar ute på en promenad på ca 3 km fram och tillbaka.
Gissa om hundarna var trötta efteråt
Vi gick från lasarettet och till hamnen där vi åt en glass och sedan gick vi tillbaka. Medan vi åt satt vi och tittade på båtarna som kom in i hamnen. Jag hittade även lite roliga moln på himlen som jag tog kort på.

Jordgubbarna har börjat att komma så sakteliga, men än så länge är dom gröna. På Ica Maxi tog dom 39 kr litern för gubbarna och då inhandlande vi tre stycken. Makens syster E och hennes sambo B och svärmor kom på en fika med gubbar och glass.
Vädret har varit underbart faktiskt det är vi ju inte bortskämda med.













Maken var och fiskade en kväll och kom hem med den här fisken.




Queen njuter i solen

Kommentarer
Postat av: Kusinhustrun

Jag ska gratta från dig! Skönt att ni också haft det fint.

2009-06-22 @ 16:23:56
Postat av: Micke

Fina bilder.

En vacker tax.

Det känns skönt när man har gått en runda.

Lättare för att somna.

Kram Micke

2009-06-23 @ 21:14:24
URL: http://pappamicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0