BFF

Vill du bli min BFF???

jag såg det tv-programmet och jag vet inte vad jag ska säga om det.
Skulle vara roligt att ha en som vill gå på cafeer och gå på stan och som man kan skratta och viska hemlisar till
Skvaller hatar jag
Visst har jag vänner men inte den där riktiga som alla vill ha. En perfekt vännina.

Ja nu har regnet avtagit, på ett dygn fick vi 79 mm så det räcker för ett tag nu.
Solen skiner men det blåser




Ha en bra dag alla.
Visst finns det konstiga program på tv och reklamen ska vi inte snacka om

Lyxiga hälsningar från en lyxhustru som lever i sus och dus.

Kommentarer
Postat av: Micke

Synd jag bor för långt bort.

Att gå på cafer o tjöta det gillar dag.

Då har du snart en båt utanför dörren he he he.

Må väl o kram.

2009-07-13 @ 20:28:31
URL: http://pappamicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0