Tass avtryck men av vem ?

ja jag kan ingt om avtryck i snön så jag får låta jägaren svara på det när han kommer hem.
När jag vaknade i morse hade vi 13 grader kall och strålande sol och snön gnistrar så vackert.
Avtrycketn hittade jag utanför staketet när jag skulle  hämta tidningen i morse hundarna kommer inte utanför
staketet så det är inte deras spår.

Kanske lite bättre idag men snuvan håller i sig vill jag lova. Har ställt in flera saker jag planerat att göra så det tar jag sedan när jag är helt frisk. Bilen står i sitt garage i väntan på mig.

                              


                             


                                                                                 

Kommentarer
Postat av: Ia

Jag tycker det ser ut som en rabbis eller hare!!!!



Kameran är en Nikon D60...bild finns i tidigaer inlägg ;)

2009-02-22 @ 21:55:21
URL: http://kajsalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0