Helgen

Ja så var helgen över igen, gud vad fort det går. Vad har jag gjort då, ja jag var ju på




men där hittade jag ingenting, det är ju mest porslin och dukar osv och det har jag massor av själv. Sedan åkte jag och maken förbi Djurkyrkogården jag skulle ha tagit kort på skylten men glömde det så det får bli detta istället



Fast jag bor på Gotland så hade jag aldrig varih där.
Sedan åkte vi vidare ner till hamnen och tog lite kort med kameran



Kruttornet




Kongresshallen som gick på hur mycket pengar som helst



Kallis eller kallbadhuset som det heter. Jag kan lova en sommar dag så är
det ett himla liv här med ungdomar och musik som ekar ut.

Sedan skulle vi ju vidare upp till ÖB och då blev det två kort till



Gamla fängelset ...taget genom fönster rutan på bilen. Nu är det visst hotell eller vandringshem där
Taggtråden sitter kvar där det alltid har gjort.



Denna trapp vid hamnen har min man varit med och gjort på sitt jobb


Ja det blev några kort den här helgen. Idag måndag är det strålande sol och fem grader kallt


Kommentarer
Postat av: Ia

Jätteskoj att se lite såna här bilder!!

Kallbadshuset för mig är nåt helt annat men vet ju genom min förra chef att det inte är vad det var :P

Djurkyrkogård...HMM..kan bara konstatera attd et händer en hel del på ett ställa på 29 år :D :D :D

2009-02-02 @ 12:06:54
URL: http://kajsalisa.blogg.se/
Postat av: Bettan

Hej, hej Ingmarie!

Trevligt att träffas!

2009-02-02 @ 12:51:25
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: elisabet

Fina bilder från ön...........



hälsar en "båtflykting"

2009-02-02 @ 15:32:02
URL: http://www.boxtown.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0