Vackert ute idag

I dag fredag strålar solen men igår var det inget roligt väder, första bilden tog jag igår genom fönstret






Queen älskar att vara ute när det snöar




Idag fredag ser det ut så här ute med solen, även det taget genom fönstret






I går torsdags kväll gick vi och lade oss vid 20.00 tiden , min man skulle upp klockan 02.00 och jobba så då gick jag och hundarna också och lade oss, jag somnade på en gång och vaknade klockan 08.00 i morse. Vovvarna som då fortfarande  sov men sedan blev det liv för då kom dom på att dom var kissnödiga.
Dom är så duktiga på nätterna. Tolv timmar utan att de behövde gå ut.

I helgen får vi se om maken ska jobba igen eller om vi kan åka bort i morgon lördag som vi har planerat.
Gå gärna in på min hemsida.www.ingmarie.se och kolla in


Kommentarer
Postat av: Ia

Vackra bilder!!!!

2009-12-18 @ 10:42:57
URL: http://kajsalisa.blogg.se/
Postat av: Helena

Härliga bilder från vackra Gotland.

Här uppe i norr har vi -17 grader idag så vi håller oss mest inomhus.

Våra hundar är helt otroliga på att hålla sig över natten.

Oftast går vi ut sista gången vid 20-tiden och sen sover de till ca 10 på mornaran innan de vill gå ut.

Önskar er en trevlig helg!

Kram

2009-12-18 @ 13:20:06
URL: http://vildaella.blogg.se/
Postat av: Znogge

Så vackert det blir när solen tittar fram!

Ha en fin helg!

2009-12-18 @ 14:01:57
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Boppan

Min dalmatinertjej vill helst inte kliva ur sängen innan tio. Det är såå skönt där...Själv reste jag till Kungsbacka i snövädret i torsdags för att vara med på min mammas begravning igår. Tufft men vackert. Är helt slut idag. Men lite bloggar måste man ju läsa ändå. Kram från Lena (boppan.wordpress.com)

2009-12-19 @ 19:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0