så var det klart

Ja nu har jag varit på en liten semester resa till Stockholm. Fredagen tog jag flyget till Bromma där min vännina Irene hämtade mig för vidare transport mot hennes hem och hennes familj. Fredagen blev bara vid tv eftersom jag kom sent på eftermiddagen.

Lördagen åkte vi till Medborgarplatsen och Irenes jobb och ställde bilen där för att sedan gå mot slussen



Vi gick vidare mot Gamla Stan och Västerlånggatan




Där gick vi i väntan på att en annan vännina till oss skulle komma. Catharina kom sedan med tunnelbanan och mötte upp oss. Vi gick till Julmarknaden och kikade , köpte några lotter. Sedan hittade vi ett mysigt cafe där vi intog the och kaffe o diverse bakverk och smörgås. Vi blev nog sittade där en timme.

Sedan gick vi vidare till Slottet



Sedan gick vi vidare till Siden Selma där Irene skulle handla till sin pappa.
Vi gick sedan vidare till Åhlens strosade runt där ett tag innan det blev färd hemmåt igen.
Catharina gick åt sitt håll och vi åt vårat så var den dagen slut.
Söndagen gick till att åka hem.

Tack Irene med familj och Catharina för en trevlig dag.

Chatarina hur gick det med alla poliser?????


Idag måndag så har det snöar rikligt här på ön men det slaskar väl bort till jul

En bild har jag kvar att visa som fanns en liten bit från slottet



Och jag som bor på Gotland.


En sista bild får det bli, den tog jag när planet hade kommit upp i luften




Det var allt för den här gången


Kommentarer
Postat av: Madde

Ser ut som att ni haft det trevligt :)

synd att jag inte kunde träffa dig, men nästa gång så :) Kram!

2009-12-14 @ 11:24:32
URL: http://lundback.blogg.se/
Postat av: Catharina

Jag berättar när jag kommer ut. :D

2009-12-14 @ 19:22:02
Postat av: Siv

Det var en hel del trevligt du hann med :)

Fina bilder...Kram

2009-12-14 @ 22:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0