Tv-program

Såg en bra film igår på tv 5 efter Nora Roberts som hette Tribute. Boken heter Begravt i glömska.
Jag för mig egen del tyckte boken var bättre men filmen var helt klart sevärd.

Såg en till film på tv i går söndag som hette Beauty shop, den var både rolig och sevärd.
Det är inte ofta det är bra filmer på tv nu för tiden tycker jag.

Annars så är jag fortfarande genom förkyld. Solen skiner och jag kan fortfarande gå barfota ute i gräset.
Men en morgon när maken skulle till jobbet var det bara 7 grader varmt så man ser att hösten är på gång.
Maken jobbar och jag sitter ensam om dagarna igen fast jag har ju vovvarna.

Kommentarer
Postat av: Stattinskan

Trevligt med ett nytt ansikte på min blogg och nu har jag suttit här ett bra tag och läst din! Det vi har mest gemensamt är skärcken för spindlr.... FY för sånt otyg! Kramar om och önskar en kanontisdag!

2009-08-25 @ 14:32:24
URL: http://metrobloggen.se/stattin
Postat av: Ingrid

Hejsan!

Här kommer en liten hälsning från Fröjel. 8 grader har vi haft som kallast, så visst är hösten på G.

Kram Ingrid

2009-08-27 @ 19:09:39
URL: http://blog.stenstugu.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0