Jag hatar dom

Dom är små och dom är stora och jag hatar dom. Min man säger när jag gallskriker, "dom är väl inte stora" han tar död på dom med händerna. Jag blir nästan hysterisk när jag ser dom. Ni fattar nog att jag pratar om spindlar. Dom är så äckliga och stora och håriga. Dom sätter sig mest i sovrummet och där får dom ju inte vara. Har sagt till dom flera gånger men vad hjälper det. Dom fattar inget dom bara finns.

Alla småkryp är äckliga.

Nu börjar maken jobba i morgon efter fyra veckor. Den här lyxhustrun blir ensam igen om dagarna.
Jag får väl lyxa till mig lite, fast jag vet inte med vad än men det ger sig väl kanske.

Sätter in några bilder som jag tog i dag på fiskets dag i Herrvik





Marulk



Kommentarer
Postat av: Loppan

MMM, Vad gott det låter...Gnagisben

Vi har varit i Norr- och Nyköping på utställning.

Hälsa alla

Loppan & co

2009-08-16 @ 18:49:46
Postat av: Kusinhustrun

Ja huuu för spindlar!

2009-08-17 @ 14:26:25
Postat av: elisabet

Jag har en tatuerad spindel jag :-)

2009-08-19 @ 16:50:47
URL: http://www.boxtown.nu
Postat av: Gittan

Jag håller med dig FY för spindlar. Jag hatar DOM.

Tur så har jag inte set några här jag nu bor.

Gittan

2009-08-23 @ 18:06:14
URL: http://www.shih-tzu.in

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0