Tack

Till alla som gjorde min födelsedag så fin med sms, mail och telefonsamtal. . 

      


                                                
Köpte jag från Ica-Maxi, varken min man eller jag hade lust att göra någon själva denna gången


                                                                                            
        

                                                                                        
Vasen fick jag av mina vänner D och H
        Blommorna i vasen av L och J


                                                                                   


                                                                                                   
Lökarna o kortet av min vän B-I


                                                                                            


                                                            
Rosorna fick jag av min man, vi firade även bröllopsdag denna dag när jag fyllde



                                                                                        
Sedan var jag och maken ute och åt middag.
                                 
Det stället som var planerat hade tyvärr stängt på måndag så det fick bli på ett annat ställe och då åt vi följande.



                                                                                     
   
                                                                                     



                                                                    
Jag drack vin till maten och min man som körde drack coca-cola

                                
Jag fick även presentkort av S-E , likadant fick jag av min man. Lite annat smått och gott som får vara hemligt.


            
Just det ja, höll på att glömma tårtan som M hade gjort till mig som jag hämtade i söndags kväll Den var smaskig måste jag säga.



                                                         
                                                 




Chokladbottnar, maraboufluff och hallonmousse. Spacklad med grädde, lock och rosor av sp. Småblommorna av kristyr, bården av marängsmörkräm.

                                   Ja det var väl allt för den här gången så håll till godo med bilderna och kommenter gärna.

                                                 Tack till kusinhustru och min faster som ringde det var riktigt roligt.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Det låter som om du (och P) hade en mycket lyckad dag! :)

2009-04-28 @ 18:48:31
Postat av: Micke

Grattis i efterskott.

Må väl.

2009-04-28 @ 21:05:18
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: kusinhustrun

Vad roligt att du hade en bra dag!

2009-04-28 @ 21:54:32
Postat av: Eva

Ja hipp hipp hurra någon dag efter din födelsedag....kramar Mimmiros...kram

2009-04-28 @ 22:42:07
URL: http://avenietshtor498.blogg.se/
Postat av: Eva

fiina biilder

2009-04-28 @ 22:42:48
URL: http://avenietshtor498.blogg.se/
Postat av: Ia

Jisses vilken fin tårta!!!!!



Jag får väl hurra så här i efterskott och hoppas att jag är ursäktad...det har varit väldigt lite internet i mitt liv sista tiden :D

2009-05-04 @ 14:06:07
URL: http://kajsalisa.blogg.se/
Postat av: Lotta

Oj, oj, oj, så mycket gottigt och smaskigt!!!

Man blir hungrig av att titta...

Grattis i efterskott!

2009-05-04 @ 14:28:18
URL: http://dreamsalive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0