Så ser det ut hos mig

lägger in lite bilder på hur det ser ut hos mig på nedervåningen men jag har inte tagit på allt utan på en del lite får vara hemligt även för er läsare.













Ja vad tycker ni om detta, jag trivs i alla fall och det är ju huvudsaken eller hur.

Jag älskar att gå på loppisar så jag har mycket saker hemma som jag sedan
lägger ut på tradera under nicket Mimmiros.

Idag tänkte jag inte göra så mycket, jo jag måste fylla vatten i fontänen som kommer
på en bild här också, den var jag nära att glömma.



Vi var tvugna att sätta staket runt för hundarna tyckte det var så roligt att
gå upp och gräva men det tyckte inte jag eller husse så vi var tvugna att
göra något. Vad hundarna blev snopna sedan men dom har
accepterat det nu.

I går jobade min man över och var hemma till nio på kvällen så jag fick se
honom en timme på hela gårdagen idag blir det väl flera timmar jag
får se honom i alla fall.

Vad tycker kusin och frun om detta????

Ha det bra alla och glöm inte att kommentera.

Kommentarer
Postat av: Kusinhustrun

Roligt att se hur du har det!

2009-04-16 @ 17:37:06
Postat av: Micke

Jag gillar kök, det är den stora samlingsplatsen i ett hus.

Må väl

2009-04-16 @ 18:48:08
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: Skogshuldran Titti

Vilket otroligt charmigt kök du har!

Ser ut som ni sparat och målat om de gamla skåpen och kompletterat med nya maskiner.

Ger ett ljust och väldigt hemtrevligt intryck!

2009-04-16 @ 22:35:05
URL: http://skogshuldran.bloggagratis.se
Postat av: Siv

Ni har så fint och hemtrevligt.

Har haft förmånen att se det IRL :)

Ha det!

2009-04-16 @ 23:05:42
Postat av: Elisabet Björklund

Jag är så glad att du lägger ut bilder från ön dom är så fina. Det är bara det att jag får "hemlängtan".

Det är fint med de andra bilderna också. Kul att få följa ditt liv.

Din svägerska i Bromma

2009-04-28 @ 15:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0